14 de novembro de 2013

Muito tempo se passou desde a última postagem... muita coisa aconteceu... tudo mudou...

Mas ao mesmo tempo parece que o tempo parou... sinto falta deste espaço... sinto falta do meu espaço como leitora de blogs de decoração, das minhas amigas virtuais... sinto falta de mim...

Enfim, adorei lembrar que ainda existe um pedacinho meu na web, mesmo que antigo e esquecido...

Bjujjus

"Eu quis ser eu mesma, eu quis ser alguém, mas sou como os outros, que não são ninguém...."



1 comentários:

Anônimo disse...

The hardest to prepare for is leaving your home as you will need to have
ready to go with you (in a moment’s notice) everything you will need to survive for
at least a couple of days. This probably means that
the breeder is not concerned about how you take care of their pets and just
want to sell the puppies as quickly as possible. Although each girl would be unique and have her own personal preferences,
these are general guidelines that you can use to pick up
a gift that she would most probably like very much for a Christmas gift.


Here is my weblog best vacuum for pet hair

 
Free Blogger Templates